siirselog

Bir ben kaldım ,ortasında kavganın bir de karanfil yürekli çocuklar🥀
Reklam
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır. Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor. Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini. Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim. Senden kopardım çiçeklerin en solmazını. Toprakların en bereketlisini sende sürdüm. Senden tattım yemişlerin cümlesini.🌸
"Gırtlağıma bir şey düğümlenmişti,yediklerim boğazımdan geçmek bilmiyordu... Uyuyalım. insan uyudumu her şeyi unutur".
Zaman geçiyor öylece seviyoruz birilerini değermi bilmeden sonu hüsran bazı şeylerin insan neden güzelini arar ki sevince güzeleşir zaten insan 🥀🌸
Bitti o şiir, başka mısra gerekmez.🥀