siirselog

Bir nefes fazlayız bir ölüden.🥀
Reklam
Çayıma şeker ol demiyorum sana. Çayın içinde şekerin eksikliğini hissettirmeyecek kadar yanımda olsaydın yeterdi.🥀🥀
Tecrübe... Neye yarar tecrübe İnsanlardan iğrenmeye yarar Eksik olsun...
Bana yakın geldin dedi, Sevdi. Bana yakın geldin dedi, Vurdu. Adlarını sordum İnsan dediler.
Kedilerin yoluna giden küçük kuşlar ötüyor zihninde.🌸
Reklam