siirselog

Ağaç yaprağıyla, insan dostuyla güzeldir.🍂
Reklam
"Ben onunla gideceğim yolun uçuruma çıkmasına bile razıyım. Uçurumlar da denize bakıyor sonuçta..."🥀
Artık daha az seviyorum seni... Unutur gibi... ölür gibi daha az. Bir tek gece vardır insanın hayatında.. Ömür boyu sürer nöbeti.. Bu da öyleydi.. İyi ol.. Sağ ol.. Uzak ol.. Ama bir daha görme beni..
"Sana bir şiirler olmuş sevgilim. Yüzün, gözün söz içinde.. Hangi imla kitabına baksam, 'ben' den ayrı yazılıyorsun..."🥀
"Aşk NAMAZ gibidir sağa sola bakılmaz"🌸
Reklam