siirselog

Mektubun gecikti gene.Belki de ne yazacağını kestiremiyorsun!Oysa adını yazman yeter.Görünce içim aydınlanıyor.🍂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olmuş bitmiş, düzeltilmesi elde olmayan şeyler için acınmakta boştur oysa. 🥀
Kendi bahçesinde dal olamayanın biri, Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor.🍂
"Seven yanıldı sevilen yabancılaştı hikayemizin sonu da bu gönlün dara yolun bana düşmesin"🥀
“Umulmadık bir gün olabilir bugün. Bir çay söyle yağmurların kokusunda.”🍂