siirselog

"El olduk efendim, Velhasıl ziyan olduk, Ziyadesiyle."🥀
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gözden her zaman göz yaşı düşmez azizim Bazende insanlar düşer...🍂
Benden uzak olsun Ersin muradına 🍂
Bilmiyorum nedir bu içim de bitmeyen Hasret insan kendi kendine hasret kalabilirmi? 🥀
Her yeri kapatılmış BİR LABİRENTTE ÇIKIŞI ARIYORSUN... Oysa tek çıkış gökyüzü, başını kaldırıp bakmıyorsun.🥀