Benim hiç sevindiğim bir kaybım olmadı'Oh be kurtuldum.Zaten değmezdi'diyemedim kimsenin ardından.Her giden bir cenaze bıraktı içimde,bir yara açtı bir parça çaldı.Bu benim mükemmelliğimden değil Sadece kolay inanan seven ama zor vazgeçen bir kalbim var hepsi bu, demiştim.. 🍁
İnsanların iyi niyetimi suistimal etmesi gram umrumda değil, herkes kendine yakışanı yapıyor, insanlar kötü diye kötü olacak değilim..daima doğru, dürüs ve adamlığımla adam gibi yaşamaya devam. ⚖️🕊️⚖️