Biz Kuran-ı Kerim'i anlamak için 'Ben anlarım, diye işe başlıyoruz Oysa önce 'ben'den kurtulmamız, Ve elimizi Allah'a uzatmamız gerekir Melekler gibi: "Ya rab, Seni tesbih ederim Ben kimim ki, sen anlatmazsan Nasıl anlayabilirim? " Dememiz ve haddimizi bilmemiz gerekir