BİZ… Hak edene yüreğimizi Hak etmeyene yokluğumuzu, Anlayana dostluğumuzu, Anlamayanın yanında gölgemizi bile bırakmayız…sen hayatından ne anlamışsınki şımarık bencil egoist kendini beğenmiş serseri
Hiç kimse kusursuz değildir,ama Kusur bulmak için bakma birine, Bulmak için bakarsan bulursun ama kendi yanlışlarına bakmıyorsun Kusuru örtmeyi marifet edinmemişsin kendine,maalesef Şu dünyada kul hakkı ile kıyranıp durup kalacaksın Unutma…