"Gerçekten içine atanların asla "içime atıyorum" dediklerini duyamazsınız. Herkesi güldürür , ortamın neşesi olurlar . Sonra birgün ortadan kaybolurlar. Mesajlara geç dönerler . Bazen günlerce dönmezler. O sırada kendilerini iyileştirirler. Sonra dönüp gülmeye devam ederler, ruhun duymaz...."