Çok beğendim. Popüler olduğu için okurken biraz şüpheliydim. İyi ki okumuşum. Sanki iyi bir arkadaş edinmiş gibi mutlu oldum okuduğumda. Bir solukta okudum diyebilirim. Okumaya ara verdiğimde bile aklım hep kitaptaydı.
Tavsiye üzerine okuduğum bir kitaptır. Tavsiye etmiyorum feministlik adı altında klişeleşmiş tavırlar ve cümleler ile karşılaştım. Kanayan güllü şiir bile var. Keşke okumasaydım dediğim kitaplardan biri tamamen vakit kaybı