Tanrı'nın beni eğitimsiz ve fakir görmek istediğini sanmıyorum. Kadınların fakir ve aptal olmalarını istediğine de inanmıyorum. Bana verdiği beyinle düşünmemi, bana verdiği becerilerle kazanmamı ve bana verdiği kalple sevmemi istediğine inanıyorum.
Kadınlara böyle davranılıyordu işte. Kendi çıkarları uğruna mücadele verdiklerinde adları günahkâra, bir başarıdan keyiflendiklerinde fahişeye çıkıyordu.