abi bakın cidden burada seda sayan yok ve birşey daha diyim mi seda sayanın izdivaç programı da bitti artık o da yok gelip buraya boş kuruntularınızı yaşamak için insan rahatsız etmeyin siz yani bu kuruntu evreninde yaşayan pis sapık veletler aklınızı başınıza alın o beyin boş birşey değil kullanmayı bilene yarar o ama belli siz kullanmıyorsunuz o zaman kullanmaya başlayın böyle kişilerin her halde daha bıngıldağı kapanmamış Allahtan böyle mal kafalı beyinsiz insanımsı veletler için şifa diliyorum