"Peki ama neden ? Bütün bunların sebebi ne , Adam?"
"Zaman. Ya da biz, kendimiz. Çünkü zaman yoktur,geçen biziz. Biz geçerken, gitme vakti de geldi . Misyonumu tamamladım."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Neden yüreğimden çıkıp gideceğini bana haber vermedin ?"
" Zor olacaktı. Benim için kolay mıydı sanıyorsun? Sana bu yüzden ,usulca çekip gidebilmek için derin bir uyku verdim ."
"Biliyor musun Fayolle..."
"Söyle çocuğum ?"
"Başka bir hayatta düğme olarak dünyaya gelsem keşke . Herhangi bir düğme. Don düğmesi bile olur. İnsan olup sefil gibi çile çekmekten iyidir ."