Dünya ile ilgili hiçbir fikri olmadan bu kapalı köşkte büyütülmüş bir çocuk. Böyle bir sabinin ileride mutlu olmasına imkân var mıdır hiç? Hayatı bilmiyor ki ondan bir şeyler istesin.
İnsanlar benden bahsederken neyi unuttular biliyor musunuz ? Benim de bir insan olduğumu. Bir aile babası, gülen,ağlayan ,hastalanan ,neşelenen bir insan olduğumu. İnsanı değil sadece iktidarı gördüler.