Miray

Miray
@Miramaya
Gözüm üzerin de
Yeniden kendimi hissedebilmek istiyorum. İçten ve yoğun bir duygu beni kurtaracak.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin yerde bulunma zorunluluğudur .
İnsan durduk yere kimseyle arasına mesafe koymaz ,hayde iyi geceler
Sen iyi bir adamsın. Onun için seni çok öldürmüşler. Yaşar Kemal
Senin de kıyılarını elinden aldılar mı