M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Psikiyatristlere göre bir insanın en çok acı çektiği an içten içe üzüldüğü ama kimsenin farketmediği andır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeter ki kalbiniz ve kişiliğiniz kirlenmesin. Gerisi su ile temizlenir..
“ Özgür olmayan bir beyin ile sadece bildiklerinizi tekrar edersiniz. Keşfetmek istiyorsanız, uçmanız şart. “
Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa, erkek artık tüm şansını kaybetmiştir...
İnsanları tanıdıkça yanlızlığın Güzelleştiği bir çağda yaşadığımız doğrudur..