Dostoyevski der ki:
''Eğer ertelediğin şey mutluluğun ise kaybedeceğin şey, koca bir hayat olur."
O sebeple insan; sevmeli, affetmeli, özür dilemeli ve her şeyi ile hayatı kabul edip yaşamalı..
"Erteleme. Sevdiğini söylemek için, öpmek için, sarılmak için, paylaşmak için.. ne için olursa olsun, hiçbir zaman 'sonra yaparım' deme. Sonrası olmayabiliyor, sonrası ölüm olabiliyor.."