Melek Gümüş

Melek Gümüş
@MlkGms
Öğrenci
12.sınıf
20 Şubat 2004
7 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
"Keşke doğarken herkesin eline bir falcı küresi verseler ...İçinde yaşamöykün olsa ...Baştan sona seyretsen,beğenmezsen yaşamöykünü değiştirme şansın olsa ... Tan kollarına yapışan susineklerini kovdu.Güldü. -"Benim öykümü kimse almazdı...Bende almazdım." -"Alınmayan öyküler öykü çöplüğünde yakılsaymış." -"Yok,yok ...Bazı terziler varmış,öykülerin acıklı yerlerini kesip iyileştirirlemiş."
Sayfa 221·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kirpik uçlarında yıldızlar titreşiyordu..
Sayfa 55·Kitabı okudu
Gökyüzünü yıldızlara bırakıp gitmek olur mu..?
Sayfa 83·Kitabı okudu
Mutsuz olduğumda gövdesine yaslanır ağlardım.Gözyaşlarımla büyüdü,fidanken genç bir ağaç oldu..
Sayfa 49·Kitabı okudu
'Gücüne bel bağladım işte..UmUt DiLeNcİsİyDiM..'
Sayfa 41·Kitabı okudu