"Keşke doğarken herkesin eline bir falcı küresi verseler ...İçinde yaşamöykün olsa ...Baştan sona seyretsen,beğenmezsen yaşamöykünü değiştirme şansın olsa ...
Tan kollarına yapışan susineklerini kovdu.Güldü.
-"Benim öykümü kimse almazdı...Bende almazdım."
-"Alınmayan öyküler öykü çöplüğünde yakılsaymış."
-"Yok,yok ...Bazı terziler varmış,öykülerin acıklı yerlerini kesip iyileştirirlemiş."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖