"Hayattan ne öğrendin..?” şimdiye kadar deseler;
“Her gelenin gideceğini,
Her acının azalacağını,
Hayatta hiç bir şeyin, seni üzecek kadar hükmü olmadığını,
Herkesle kahkaha atabildiğini, ama yalnız ağladığını,
Ölümden gayrı her şeyin çaresi olduğunu,
Çok geçten daha kötü bir kelime olmadığını
Her şeyin zamanında önemli olduğunu
Bir saniye sonrasının kaygısına düşmeden yaşamak gerektiğini,
Aslında herkesin kimsesiz olduğunu,
Yaralarına süreceğin merhemin sadece “sen ve zaman” karışımı olduğunu,
Derdin üstünde dertler olduğunu
Kimi nereye koyacağın kararını, sadece senin verebileceğini.
Manevi gücün,maddi güçten daha çok sana yarayacağını
En zor şeyin kendini avutmak ve kendini affetmek olduğunu,
Zamanınızı keyif aldığınız insanlarla geçirmenin paha biçilmez olduğunu
İnsanlara sınırsız şans tanımanın en büyük hata olduğunu öğrendim “ derim..