Sen biriktirmeyi seversin..
Hadi devam et şimdi,
Kuru yaprakları..
Deniz taşlarını…
Gözyaşını…
Sorulamamış soruları…
Senden kalan sesleri…
Yaşanamamış paylaşılmışlıkları…
Birlikte harcamak üzere kalbinde biriktirilmiş zamanları ve hüznü…
Ve özlemi biriktirmeye…
Oğuz Atay
Helbestên me birûskên bûkaniyê ne.
Em di notayên muzîka Beethoven de kirasê sor û zer ji destana lawikê metînî ber bi ba dikin.
Di oxira karwanê evîna te de, dorhêlên tawisan em xwazgînî ne✍🏼
Hayat, bize sürekli dikmeyi öğretir.
Bazen yırtık bir kalbi,
bazen dağılmış hayalleri,
bazen de kendimizi…
Ama unutmamak gerekir:
Her dikiş bir sabır ister.
Her iz bir hikâye taşır.
Ve bazı şeyler…
Sadece onarılır, ama asla unutulmaz.