“İyileşmeyi hızlandırır ancak yalnızca aşırı durumlarda kullanılmalıdır.”
“Neden?” Diye sordu Kiva bir yudum daha alırken.
“Zehirli de ondan”
Kiva ağzındakileri tükürdü. “Ne?”
“Neden ağlıyorsun Kiva?”
“Sence neden?” diye sordu, artık öfkelenmeye başlayan Kiva. Öfke iyi bir şeydi. Öfke, şu anda yaşadığı duyguları hissetmek zorunda olmadığı anlamına geliyordu. “Az önce senin bir dağın içine düşüşünü izledim. Ölebilirdin.”
“Ve buna mı üzüldün?”