kavuniçi

kavuniçi
@Monachopsisx
her şey göründüğünden daha vahim..
Meksika krallığı
2 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı
Seni gece 2’de yalnızken özleyen değil; seni öğleden sonra 3’te arkadaşlarıyla kahkahalar içindeyken durup ‘Keşke burada olsaydı’ diye düşünen kişidir.. Bukowski
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
durduğun yerde değersiz bir bütün olarak kalmaktansa, parçalana parçalana gitmenin büyük doğruluğuna inanmak.. Ş. ERBAŞ
1000Kitap
gidememişsin ama kalamamışsın da..
neden kendime boyle davranılmasına izin verdim farkındalığı geliyor arada..