×Haylie×

×Haylie×
@MonyaXwild
Tidak ada yang lebih penting dari diriku sendiri (人*´∀`)。*゚+
Ne blm abiiğğ
fairyland
(╥﹏╥), 12 Ağustos
16 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne yapsam, ne söylesem o geç kalmışlık hissi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olm millete bakıyorum- Her boku yapıyorlar. Amq ben şurdan şuraya götümü kaldırmaya üşeniyorum. İnanlar çok inanılmaz ÓwÒ
Unutma.... Kendine güveniyorsun ve hayallerin için çabalıyorsun, hepsi istediğin için değil mi? O zaman ne duruyorsun git ve seni mutlu edecek, şanslı hissetirecek, özgüvenli olucak...Şeyleri yapmaya başla. Sadece kendin için yap✨
"Çicek kuruduktan sonra yağmur yağsa ne olur...?"