Pozitif düşün, gülümsemeyi ihmal etme, elinde olana şükret, kaybetmeye değil kazanmaya odaklan vs. Diyenlere sesleniyorum YORULDUM. Düşündükçe sorunlar artıyor evet ama düşünmeyincede yoruyor. Ben bütün gün kendime ve mutluluğuma odaklansamda düşünmediklerim neden canımı yakıyor? Kalbim ağrıyor nefes alamıyorum, beni anlayan insanlara bile anlatmıyorum. Evet beni anlıyorlar, anlatmasamda anlıyorlar ama ben eskisi gibi anlatıp için rahatladı bile diyemiyorum..