Muisa

Eski neşesini kazanınca biraz mutlu olur insan. E o da normal artık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne olursa olsun yine birinden hoşlanabilmek ve bunun heyecanı iyi geldi Bana açıldığında mutluydum ama zaman vermesini istedim. Sanırım bu sefer gerçekten seven birine aşık oluyorum yavaş yavaş Yani.. umarım
Bir adam gelir değiştirir seni Alıştığın o sert kararlı şeklini
Müzik
Kıyamam diyordun mahvettin..
Sanırım sonra iki saattir deprem oluyor Durmadan titrememin başka ne gibi bir açıklaması olabilirki? Pardon, deprem benim kalbimde oluyormuş