📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet hiçbirimiz için güzel geçen bir yıl değildi. Ama sizlerle tanıştığım ve hayatıma sizin gibi değerli insanları kattığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Umarım her daim birlikte oluruz. İyi ki varsınız 🫀
@Geceninnefesi
@Prens34
@Ayyyyyse
@Aybukebaskan
Kardelen..︎♡Yas Gülü
@Srrrka
@derinmaviii
@solo_maria
@Nisanyagmuru__
@Nurdanyaratilmis
Çok beğenerek aldığım bilekliğim
Tamamen gereksiz geçen 12 ay
Duygularım
Mutluluğum
Huzurum
En sevdiğim kalemim
Üzerinde 5 saat uğraştığım tuvalim
Kulaklığım
Küpelerim
Sevdiğim ve değer verdiğim 4 kişi