Aygün

Aygün
@MorningMist
I am the master of my fate . I am the captain of my soul.
Çaresizlik çok zor bir süreçtir. Her zaman çocuklara çare olamazsınız. Kendi başlarına çare aramak zorundadırlar. Onlara ömür boyu sizinle yaşayacaklarmış gibi bakmayın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Anladığın kadarınım ben .."
" Sevmek insanın yüreği kadar ; küçükse büyüğünü taşıyamazsın. "
" - Onu sevdiğini biliyor mu peki..? - Bilmese gözleri bana öyle gülümsemez. - Her şeyi söylemek mi gerekiyor ? - Bazı şeyler hissedilir..
" Kelebek güzelliğini, tırtılken geçirdiği zor günlerine borçludur. " 🦋🍃