Parkta oynayan çocuktu içimdeki ben,
Hala sallanan,kayan ve aldırışsız bağıran..
Çocukluğu tam yaşayamamışlarin sesiyim.
Şimdi onlarlayım;çocukluğu yaşatmam gerekenlerle..
Şimdi gülüşlerindeyim, sallanışlarında, oynadıkları kum tanelerinde..
M.O.
Sergüzeşti hayatide geçiyor ömür dakikaları
Bir,yüz,bin..Birer birer geçmişe gömülüyorlar.
Hal böyle iken yaşa o biri,bini..
Kendini üzmeden, acı vermeden yaşa..
M.O.
Yüzündeki gözlerin mi ayaklarımı yerden kesen,yoksa rüzgarla uçuşan saçların mı elimden tutup uçuran?
Sahi kirpiklerin hiç hesapta yoktu ne ara kandırıp uçurdular beni?
M.O.