Hayatımdayken dünya güzeli olan insanlar hayatımdan çıktıktan bir süre sonra gözüme o kadar çirkin geliyor ki, aslında onları bu hale getiren benim sevgimmiş yoksa hiçbir numaraları yokmuş, ben gözümde büyütmüşüm. Gözündeki perde kalktıktan sonra bunu o kadar iyi anlıyorsun ki..
Emin olun tip ve ortam bir yere kadar. Muhabbet edemediğin, seni gerçekten dinlemeyen, derdini benimsemeyip senin için heyecanlanmayan ve bir şey katmayan vizyonsuz birine dünyanın en yakışıklı/güzeli olsa da tahammül edemiyorsun. Her şeyin sonunda zeka ve karakter kazanır.