Ülkemizde güleç insanlar genelde saf ve salak, hatta boş olarak görülür. Efkarlıysan, derin bir insansınmışsın gibi algılanır. Ah ne kadar cool derler. Çünkü dünya acı doludur ve tüm o acıya rağmen gülmeye çalışmak, efkarlı pozlarla söylenmekten daha zor değilmiş gibi,