Eeeee

Eeeee
Okul öncesi öğretmeni , Blog yazarı
Lisans
2003
153 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
"Sınanmadığın günahın masumu değilsin.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ben kaybolmanın erdemlerine inanan birisiyim. Göz önünden çekilmenin, sessizliğe bürünmenin, dünyayı biraz da bir kovuğa yerleşip oradan seyreylemenin insanı geliştirdiğine inanıyorum..”
Ağlasam geçer, Biliyorum.
Kimse sen değil ki Efendim Sırf kuşum öldü diye ziyaretime gelsin
Önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi, aşağılık insanoğlu , her şeye alışır Fyodor Dostoyevski