Hiç okumayan insan ne güzel, her şeyi biliyor.
Okuyan ise her geçen gün daha da az bildiğini hissediyor.
Haddini bilmek erdemi ise bu iki gruba olabilecek en adaletsiz şekilde dağıtılmış; neredeyse komik.
Toplumun bir parçası olmakla ilgili en sevimsiz konu bu.