Daha çok gülelim. Daha güzel yaşayalım. Dünyaya inat görelim, duyalım, bunlardan korkup kendimizi kapamayalım. Başkalarının verdiği değerle değil, kendimize verdiğimiz değerle var olalım. Nefesin bile kıymetini bilelim. Hiç değilse iki-üç güzel kitap okuyalım, ruha iyi gelsin.
Günaydın ☀️