Cemile korkmaz

Cemile korkmaz
@MssPARADISE
Kendi çapında yazar ve şair. Kitap kurdu. Müzik dinlemek olmazsa olmazım. İnstagram hesabım - Cemilekrkmzkorkmaz
Yabancı dil
Samsun
Bafra
84 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
oysa herkes öldürür sevdiğini kulak verin sözlerime iyice, herkes öldürebilir sevdiğini kimi bir bakışıyla yapar bunu, kimi dalkavukça sözlerle, korkaklar öpücük ile öldürür, yürekliler kılıç darbeleriyle! kimi gençken öldürür sevdiğini kimileri yaşlı iken öldürür; şehvetli ellerle öldürür kimi kimi altından ellerle öldürür; merhametli kişi bıçak kullanır çünkü bıçakla ölen çabuk soğur. kimi aşk kısadır, kimi uzundur, kimi satar kimi de satın alır; kimi gözyaşı döker öldürürken, kimi kılı kıpırdamadan öldürür; çünkü herkes öldürebilir sevdiğini ama herkes öldürdü diye ölmez. Oscar Wilde
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni, değmez bu yangın yeri, avuç açmaya değmez. değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, değil mi ki ayaklar altında insan onuru, o kızoğlan kız erdem dağlara kaldırılmış, ezilmiş, hor görülmüş el emeği, göz nuru, ödlekler geçmiş başa, derken mertlik bozulmuş, değil mi ki korkudan dili bağlı sanatın, değil mi ki çılgınlık sahip çıkmış düzene, doğruya doğru derken eğriye çıkmış adın, değil mi ki kötüler kadı olmuş yemen' e vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama, seni yalnız komak var ya, o koyuyor adama. william shakespeare çeviren: can yücel
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? dudaklar gülerken ,insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? çirkin tende güzel bir ruh ,kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para , mal mı çalmaktır ? Saadet çalmak ,hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı ? pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı ? Öldürmek için silah, hançer mi olmalı ? saçlar bağ,gözler silah,gülüş,kurşun olamaz mı? Victor HUGO
Küçükken herkesi olmak istediği bir çizgifilm kahramanı vardır ,mesela benim ki şirine idi herkesten birşeyler bekliyorum !:))
Herkese Günaydınn