Görgü kuralları diye bir tabir vardır bilirsiniz. Nerde ne zaman nasıl oturmanız , kalkmanız , yemeniz, içmeniz, konuşmanız vs. bir takım güzel kurallara bağlanmıştır buna göre. Mesela yeni tanıştığınız bir insana 'sen' diye hitap edemezsiniz. İzin almadan onunla muhabbet kuramaz, eşyasına dokunamazsınız gibi. Bu sınırlar güzeldir, zariftir diye düşünüyorum
"Her ortama girebiliyor olmak övünülecek bir meziyet değil. İlkesi, sınırları ve kriterleri olan insanlar her ortama giremez, girmek istemez. Her insanı sevemezler, herkese aşık olamaz, herkesi dost edinemezler."