Geçenlerde bir anne, eşinin üzerine Kur'an okuma mı istedi. Numaramı aldı, numarasını verdi.
Tamam gelirim dedim.
Dünya meşguliyeti yüzünden gidemedim, aradan bir kaçgün geçti, bugün o anne beni gördü, "oğlum gelmedin" dedi.
Anne dedim, "iş yoğunluğundan dolayı gelemedim, adresini söyle geleyim."
Galiba hiç unutmayacağım birşey olacak.
Annemiz dediki "oğlum eşim vefat etti, gelmene gerek kalmadı." Öyle bir şok halini yaşadım ki...