Ben yapayalnız kaldım.
Yanımda sarılcağım tek bir dostum bile yok herkes neden bu kadar acımasız oldu.Benim hiç mi yüzüm gülmüyecek. Dost arkadaş dediğim hepsi gitti neden ben sadece size değer verdim, azıcık bana değer verin istedim,çok mu birşey istedim. yani sizden neden yıllardır herşeyimi döktüğüm, paylaştığım insanlar yok. Şimdi bu kadar mı bana verdiğiniz değer. Ne diyim canınız sağolsun.