Yeter ki yüreğinden gelsin sesler, çünkü Allah her duayı dinler..
"Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla; İçinizde olanı açıklasanızda, gizlesenizde Allah onu çok iyi bilir.
Al-i İmran 29"
_Regaip Kandilimiz Mübarek olsun.🖤🤍
Diyojen’e sorarlar:
-Üstad, bir adamın zekasını nasıl anlarsın?
+Konuşmasına bakarım.
-Peki ya hiç konuşmazsa?
+Henüz o kadar akıllısına hiç rastlamadım.