Yaşamak hepimize zor.Gerçekten hepimiz bir şeyleri içimizde yaşayıp onun yükünü taşıyoruz.Kendi kendimizle,ailemizle,dış etkenlerle mücadele ediyoruz.Ama sanmayalım ki yalnızız…Yalnız değiliz Allah var O(c.c) her şeyin sahibi ve O’nun gücü dertlerimizin geçeceğini hiçbir şeyin aslında aynı kalmayacağını çünkü her günün bir başlangıç ve umut olduğunu bize hissettiriyor…Unutmamalıyız üzülebiliriz,ağlayabiliriz,dağılırız sonra toparlanırız,seviniriz,mutlu oluruz yaşamak böyle bir şey