Bazen dert ettiğimiz onca şey başkalarının yüreklerinde veya hayatlarında taşıdığı yükle kıyaslanamaz bile…Bir konuda tartışırken bu gerçekten önemli mi bu kadarına da gerek var mı diye düşünmeliyiz? Kıymet bilmeliyiz!Yanımızda duran ailemizin,sağlığımızın,elimizde olan her şeyin değerini bilmeliyiz.Hayatımızı başkalarının hayatları ile kıyaslamak yerine hayatta olduğumuz için bir şeyleri değiştirebileceğimizi bilmeliyiz.