Bazen çok basit gördüğümüz seçimler bizi sonunu bilmediğimiz bir çıkmaz sokağa götürebilir.Karar verirken sana uygun olmayacağını bile bile neden o yolu tercih edersin ki,insan istemediği bir şeye kendini neden mecbur bırakır ki…
Bulunduğumuz mekânlar her zaman değişecek asıl mesele ait olduğumuz yeri bulmakta ve orda mutlu olabilmeyi,verimli olabilmeyi,kendin olabilmeyi başarmakta…