Bir şeyi bilmiyor olabilirsin bu onu öğrenemeyeceğin anlamına gelmez insan çabaladığı zaman hiç bilmediği bir konu da çok iyi noktalara gelebilir tembelliğimize karşı koyduğumuzda gelişeceğiz ve öğreneceğiz…
Hemen her şeyi kestirip atıyoruz bazen aslında böyle olmamalı.Sınırlarımız olmalı evet fakat insanları kendi bakış açımıza göre veyahutta sınırlarımıza göre yargılayıp bir kelimeye sığdırmaya çalışmamalıyız.O an öyle olmuş olabilir ama farklı bir sebepten ötürüdür.Birazcık düşünüp sorgulamalıyız.Kelimeler ağızdan çıkarken çok kolay gelir insana ama önemli olan durup iki saniye de olsa bir düşünmektir.
“Yürüyorum dikenlerin üstünde…”Hayat bazen bizi dikenlerin üstünde yürümeye zorlar.Bilmediğimiz yollardan geçmek,kendimizi ait hissetmediğimiz yerlerde bulunmak zorunda olduğumuz zamanlar olur…Korkma!Bunun sonu da hayra çıkacak…