Murat bayram

Murat bayram
@Murat2673
Al͏l͏a͏ht͏a͏n ͏b͏a͏ş͏k͏a͏sı͏n͏a ͏g͏ü͏v͏e͏n͏e͏n ͏k͏i͏ş͏i ͏n͏e͏k͏a͏d͏a͏r͏d͏a ͏z͏a͏v͏a͏l͏lı͏dı͏r.
Oğuz Atay diyor ya: “İçimin yorulduğunu hissediyorum.” tam olarak oradayım işte.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Az sevme bilmiyorum ben. Çok sevdiğimdendir bu kadar incinmem. Didem Madak
Ne güzel bir kelâm; Gönlümün gördüğünü gözümün gördüğüne değişmem.
Çokça yağmur yağsa, temizlenir mi şu kirli dünya?
Samimiyet öyle bir dildir ki; kör de görür, sağır da duyar.' •Cemil Meriç