Musa Özdemir

Musa Özdemir
@Musa636
Unutma geceninde bir anlamı var. Siyah herkese yakışmaz:)
Hava Kuvvetleri
Lise Mezunu
Erzurum
Şanlıurfa
70 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Yolun başında üzdüler diye üzülme yolun sonunda hesap soracak Allah var!..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok yükseğe çıkamam bende yükseklik korkusu var ve kimseyi yarı yolda bırakamam bende “ALÇAK” lık korkusu var!
Gün geIir snde anIarsın… Gün geIir snde ağIarsın…işte o vakit beni buIamazsın …. Çünkü artık sevdiğim değiI nefret ettiğimsin.
Benden sana ne beddua gelir ne de dua bundan sonra, Tek bir dileğim var sadece ne yaşattıysan bana, sende aynısını yaşa...😠😠😠😠