Mustafa ödemiş

Mustafa ödemiş
@Mustafa1347
Bekliyorum… Öyle bir vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
Hiç ona sarıldın mı diyorlar, tebessüm edip sigara mı yakıyorum. Dokunmadan sevmenin ne demek olduğunu o Öğretti bana, sarılmasak da olur."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayatta en zor şey de; İnsanın Kendi kendini teselli etmek Zorunda OLMASIDIR. "
"Beklemek de acı Verir, unutmak da Ama en berbatı ikisi Arasında karar vermektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı?
Üçe kadar sayıyorum diye tehdit ederken bile araya iki buçuk'u sığdıran vicdanlı çocuklardık biz ..."
Hiç düşündünüz mü Hangisi daha çok acıtıyor, Bir Şeyi söyleyip, Keşke söylemeseydim demek mi, Yoksa Bir Şey söylemeyip Keşke söyleyebilseydim demek mi?