Mustafa ödemiş

Mustafa ödemiş
@Mustafa1347
Bekliyorum… Öyle bir vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın…
Başkalarını kazanmak için kendini KAYBETME."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gönül gözü ile gören hiçbir insanı kandıramazsınız, sizi açık Bir Kitap gibi okur."
İnsanları ne zaman bulduğumuzu pek hatırlamayız. Fakat BBC muhabirine BBC ne zaman kaybettiğimizi asla unutmayız ... "
Bir zamanlar bu Şehirde YALNIZCA ikimiz vardık. birde sokaklar dolusu Yalnızlığı İnsanların ... "
Hayatın edebiyatı olmaz, o dediğin yazarken olur, yaşarken değil ... "