Mustafa çakmak

Mustafa çakmak
@Mustafa1720
BEN GELDİM. HERKESİN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önce üzüntüyü kabul etmelisin. Kaybetmeden kazanmanın ne olduğunu o zaman anlayacaksın...
“Üzülme gitti diye, bu yılın modası böyle! 3 gün sever sonra bezer, senin aradığın Aslı ile Kerem 21. yüzyılda ne gezer.” - Sunay Akın
Herkesin bir kalp ucu sevdiği olmalı hayatında taşıdığı. Her nereye giderse gitsin, onu da kalbinin ucunda taşıyabileceği. Yaşadığı her şeye, nefret ettiği ne varsa onlara güzel bir bakış açısıyla bakmanızı sağlayabilecek biri olmalı gülüşlerinizin altında.
╔♥═╗╔╗ ╚╗╔╝║║♥═╦╦╦═╗♥ ╔╝╚╗♥╚╣║║║║╠╣ ╚═♥╝╚═╩═╩♥╩═╝