Dünyanın en hüzünlü hikayesi,
sanmaktır.🥀🍂
İyi sanmak,
hep kendi gibi sanmak, gitmeyecek sanmak,
sevildiğini sanmak,
güzel günlerin
bir gün geleceğini sanmak.
İşler yolunda gitmese de insan, sanmak denen o türküyü söylemeye devam eder.
Çünkü bilir ki,
yaşama tutunduğu
narin bir daldır o..🥀🍂