Ben bir kitabı eğer çok sevdiysem o kitabı sadece 1 kere okumaktan hoşlanmam.Mesela Levent Çanakkale'de kitabını 11 kere, Levent dünya harikalarının peşinde kitabını 6 kere,Şirin bu kaçıncı Kleopatra kitabını 3 veya 4 kere okudum.Tam hatırlamıyorum.Böyle olanlar beğensin.