Ne sende bitiyor ne bende
tam bu sefer bitti diyoruz
artık olmaz bizden diyoruz
araya azıcık zaman giriyor
tekrar birbirimizi özlüyoruz
farkında olmadan bir seyler
bizi yeniden bir araya getiriyor
tıpkı bu günlerde olduğu gibi
Galiba artık kabullendim biz
asla bitmeyeceğiz aradan ne kadar zaman geçerse geçsin bir birimizi gördüğümüz yerde uzun uzun bakmayı da içimizdeki sarılma isteğini de asla
yenemiyecegiz:)